Z dôvodu naplnenia kapacity sa už na konferenciu nedá prihlásiť!
Vystavovatelia informácie
Ďakujeme za Váš záujem o podporu podujatia 44.Slovenskej konferencie farmaceutických laborantov a technikov pre zdravotnícke pomôcky.
Konferencia je organizovaná za účelom sústavného vzdelávania zdravotníckych pracovníkov a je zameraná na prezentácie nových poznatkov v rámci odboru. Je určená predovšetkým pre farmaceutických laborantov a technikov pre zdravotnícke pomôcky, pracujúcich v lekárňach, výdajniach ZP, či iných zariadeniach poskytujúcich lekárenskú starostlivosť.
Srdečne Vás na toto podujatie pozývame!
Začiatok konferencie: 3.11.2023 o 10.00 hod.
Záver konferencie: 4.11.2023 o 12.00 hod.
Miesto konania: Grand hotel Bellevue, Starý Smokovec 21, 036 01
Prihlasovací formulár vyplňte najneskôr do : 30. 6. 2023
Predpokladaná účasť
230-250 účastníkov
Obedy
Zabezpečené v hoteli Bellevue v cene 12.- €
Coffe break
Piatok od 14,00 do 15,00 hod.
Sobota od 9,00 do 9,30 hod.
Parkovanie
V areáli hotela Bellevue je bezplatné.
Reprezentanti
Maximálny počet reprezentantov zúčastnených za jednu spoločnosť sú štyria.
V prípade záujmu nad rámec je poplatok: 40 €/ 1 reprezentant.
Prednáška
V rozsahu 10 minút – 60.- €+ DPH v 3. a 4. bloku konferencie.
Prihlasovanie prednášok bude ukončené po naplnení kapacitných možností.
Názov prednášky, meno prednášajúceho a súhrn prednášky (abstrakt) je potrebné predom komunikovať s organizátorom a materiál doručiť organizátorovi do termínu: 20.9.2023.
Inzercia
V zborníku abstraktov A5 – 130.- € + DPH.
Pripravovaný formát bulletinu je A5. Podklady pre uverejnenie inzercie je potrebné dodať v tlačovom PDF (CMYK 300 dpi), 3 mm spadávka na adresu: alena.slezacek@gmail.com do termínu: 30.9.2023.
Logo spoločnosti-partneri podujatia
Logo Vašej spoločnosti prosíme dodať v tlačovej kvalite na adresu: alena.slezacek@gmail.com do termínu: 30.9.2023.
Balík A
Vystavovateľ – základný poplatok 780.- € + DPH
Tento poplatok zahŕňa:
Výstavný stánok o rozmere 2×2 m na dva konferenčné dni.
2x Coffe break pre štyroch zástupcov.
Účasť 4 zástupcov na spoločenskom večeri.
K poplatku už nie je účtovaná žiadna iná čiastka rámci administratívneho VPV !
Balík B
Vystavovateľ – stánok s väčšími rozmermi 3x2m/980.- € + DPH
Tento poplatok zahŕňa:
Výstavný stánok o rozmere 2×3 m na dva konferenčné dni.
2x Coffe break pre štyroch zástupcov.
Účasť 4 zástupcov na spoločenskom večeri.
K poplatku už nie je účtovaná žiadna iná čiastka rámci administratívneho VPV !
Balík C
Partner – 1320.- € + DPH
( partner coffe breake )
Tento poplatok zahŕňa:
Výstavný stánok o rozmere 3×2 m.
Inzercia v zborníku abstraktov A5.
Logo spoločnosti na obrazovkách v hoteli a stolíkoch coffe breaku.
2x reklamný banner v priečelí prednáškovej miestnosti.
Ubytovanie garantované v hoteli Bellevue.
2x Coffe break pre štyroch zástupcov.
Účasť 4 zástupcov na spoločenskom večeri.
K poplatku už nebude účtovaná žiadna iná čiastka rámci administratívneho VPV!
Balík D
Hlavný partner – 1820.- € + DPH (partner spoločenského večera)
Tento poplatok zahŕňa:
Výstavný stánok o rozmere 3×2 m.
Reklamný spot vysielaný v rámci celého spoločenského večera.
Logo spoločnosti na fotostene.
Slávnostný prípitok v rámci zahájenia večera, prednesený zástupcom sponzora.
Logo spoločnosti na TV obrazovkách v hoteli.
Inzercia v zborníku abstraktov A5.
2x reklamný banner v priečelí prednáškovej miestnosti.
Ubytovanie garantované v hoteli Bellevue.
2x Coffe break pre štyroch zástupcov.
Účasť 5 zástupcov na spoločenskom večeri.
K poplatku už nebude účtovaná žiadna iná čiastka rámci administratívneho VPV!
Balík E
Generálny partner – 2350.- € + DPH
Tento poplatok zahŕňa:
Výstavný stánok o rozmere 4×2 m na dva dni.
Fotostenu s ústredným logom spoločnosti.
Jednu prednášku v rozsahu 15 min. v prvý deň konania konferencie.
Logo spoločnosti a reklama na produkty po celý čas vysielanú na obrazovkách v konferenčných priestoroch a v izbách hotela.
Inzercia produktu v zborníku abstraktov A5.
Logo firmy na všetkých pracovných materiáloch.
3x reklamný banner v priečelí prednáškovej miestnosti.
Ubytovanie garantované v hoteli Bellevue.
2x Coffe break pre štyroch zástupcov.
Účasť 4 zástupcov na spoločenskom večeri.
K poplatku už nebude účtovaná žiadna iná čiastka rámci administratívneho VPV!
Výstavné stánky
Inštalácia stánkov: štvrtok od 18,00 – 24,00 hod.
piatok od 7,00 – 10,00 hod.
Deinštalácia: sobota od 12,00 hod.
Stánky zabezpečí organizátor, pokiaľ si chcete nainštalovať vlastný stánok, je potrebné uviesť to v prihláške.
Vystavovateľské miesta budú vopred určené organizátorom, s prihliadnutím na to, aká forma účasti je objednaná.
Elektrina
V priestoroch určených na prezentáciu firiem je prívod elektrickej energie na viacerých miestach. Na dosiahnutie k stánku je potrebné využiť vlastné predlžovačky.
Zásteny
Je potrebné, aby nezasahovali do priestoru susedných stánkov.
Na stánku bude založený zborník abstraktov s programom konferencie, minerálka pre zástupcov spoločností, informačné pokyny, vrece na vyprodukovaný odpad.
Obrusy
Je vhodné priniesť si vlastné obrusy s logom spoločnosti.
Telefónny kontakt
Počas podujatia Vám bude k dispozícii organizátor, ktorý bude s Vami riešiť aktuálne požiadavky v rámci technicko-organizačného zabezpečenia výstavných stánkov.
Anton Slezáček, tel. číslo: +421 903 143 150
Všetky požiadavky týkajúce sa Vašej účasti na kongrese môžete uviesť v prihláške, prípadne kontaktovať organizátora na:
Alena Slezáček Bohúňová
+421 908 934 855
alena.slezacek@gmail.com